Logótervezés

Túlszárnyalva az elvárásokat. Formálva a páratlan felhasználói élményeket.
Ügyfél:
Dj Antonyo
Év: 2021

DJ Antonyo azzala kéréssel fordult hozzám, hogy meglévő, avit stílusú logóját egy modernebb és frissebb köntösbe öltöztessem. A cél az volt, hogy az új design minden platformon és felületen jól mutasson, miközben megőrzi az eredetilogó jellegzetességeit és értékeit.

Ügyfél:
Bg Art Design
Év: 2020

Bakos Gergely, Dér Heni közszereplő férje, egyedi és tartós tömörfa bútorok készítője azzal bízott meg, hogy monogramját szimbolikus logóvá alakítsam. egyediségét és időtállóságát, valamint a kézműves minőség iránti elkötelezettségét kell tükröznie.

Ügyfél:
Moni’s
Év: 2019

A Diamond Moni’s Jewellery megbízott, hogy egy külföldi piacra szánt ékszerüzlet számára tervezzek letisztult, elegáns és könnyen olvasható logót. A logónak tükröznie kell az üzlet stílusát és minőségét, miközben hangsúlyozza a kedvezőbb árú ékszerek piacára való fókuszt. A cél egy vonzó és időtálló vizuális megjelenés létrehozása.

Ügyfél:
Enjoy!
Év: 2019

Az Enjoy étterem Budapesten, a Szabadság téren, az Iberostar Grand Hotel alatt működött, art deco stílusú, zöld enteriőrrel. A logóban megjelennek a zöld és art deco elemek, tükrözve az étterem arculatát. Az étterem vezetését Harmath Csaba, elismert gasztrotanácsadó látta el.

Ügyfél:
Fade o’ Clock
Év: 2020

A Fade o’Clock logójában egy óra és egy régi borotva rejtőzik, amelyek a hagyományt és minőséget szimbolizálják. A letisztult, éles vonalak és az elegáns, pimaszul modern stílus tükrözik az üzlet és csapatunk karakterét.

Ügyfél:
La Parrilla
Év: 2018

A logóban megjelenő láng a tűzön készült ínyencségekre utal, amelyek az étterem kínálatának alapját képezik. Az elemek spanyol ételekre helyezik a hangsúlyt, miközben az enteriőr a Nagy Gatsby világát idézi, ötvözve a klasszikus eleganciát a modern gasztronómiai élményekkel.

Ügyfél:
Liquid Night
Év: 2020

A logó a dinamikusan fejlődő rendezvény szellemiségét tükrözi, absztrakt alapokon nyugvó, modern kialakításával.
A Liquid Night 2022-ben alakult techno rendezvénysorozat, amelyen Magyarország és a nemzetközi színtér elismert DJ-i lépnek fel a legnagyobb hazai techno klubokban.

Ügyfél:
MOOD
Év: 2018

A logó tervezése során a szimmetriára helyeztem a hangsúlyt, miközben a piros színt előnyben részesítettem, mivel a két DJ gyakran használja ezt a színt. A Mood egy elismert underground DJ, aki Magyarország legnagyobb klubjaiban és rendezvényein pörgeti a legjobb zenéket.

Ügyfél:
NK Beauty & Spa
Év: 2020

A logó a tulajdonosok „Niky & Kate” monogramjára épül, amelyet virágmotívum egészít ki, utalva a spa részlegen levél- és szirmokkal használt díszítő vagy illatosító elemekre. A szalon Melbourne egyik legexkluzívabb környékén található.

Ügyfél:
Profunda
Év: 2020

A Profunda logóban az indiai motívum szimbolizálja a sokoldalúságot és az egyidejűleg végzett különféle tevékenységek képességét, valamint az átfogó, mindent magába foglaló természetet. A Profunda egy orientális és melodikus stílusú rendezvénysorozat.

Ügyfél:
QAR Fleet Solutions
Év: 2021

A logóban szereplő „QAR” a Quality Auto Research névből ered, amely a cég tevékenységére utal. A vállalat elsődlegesen luxusautók tartós bérbeadásával foglalkozik, kiemelve a minőséget és megbízhatóságot.

Ügyfél:
The Yoga Downtown
Év: 2020

A logó a megnyugvást és szellemi egyensúlyt tükrözi. A The Yoga Downtown, a Yoga Secret első franchise-helyszíne volt Budapest V. kerületében, ahol a legjobb jógaoktatók tartották óráikat, és a helyszín hozzájárult az Arany Vállalkozás Díj elnyeréséhez.

Ügyfél:
Vivien Keszthelyi
Év: 2019

A logó Kesztelyi Vivien nevéből származik, aki Magyarország legjobb női autóversenyzője és világszinten ismert személyiség. A dizájn Vivien dinamikus, céltudatos karakterét és versenyszellemét tükrözi. A logót én készítettem, míg a további arculati elemeket egy másik grafikus barátommal közösen alkottuk meg.

Ügyfél:
WaxNow
Év: 2021

A WaxNow logója bohókás arany és kék színeivel tükrözi a szalon stílusát, ahol az enteriőrben is visszaköszönnek ezek az elemek, például a pattern minta formájában, amely a tapétán is megjelenik. A gyanta franchise szalon modern és stílusos környezetet biztosít a vendégeknek.

Ügyfél:
Wondercats
Év: 2020

A Wondercats logó tervezésénél a fókusz a dögös, elérhető árú ruhák stílusán volt. Limitált kollekciókat és termékeket kínál, a dizájn ezt tükrözi, hangsúlyozva a prémium, mégis megfizethető kínálatot.

Az ötletesség és funkcionalitás tökéletes egyensúlya. Meggyőző márkaépítés, célorientált vizuális megoldások.